Pages - Menu

nedeľa 26. apríla 2015

Recenzia: Bieliaci systém ''White look'' od TEETH EXPERT



Ahojte! Dnes som sa rozhodla urobiť recenziu jedného výrobku na bielenie zubov. Moje zuby nie sú extrémne žlté, nie sú však ani dokonale biele. A vzhľadom k tomu, že obľubujem pitie kávy a sem tam červeného vína, tak určite to nejaký ten negatívny efekt na zuby má.


Jedná sa o bieliaci systém White look od TEETH EXPERT, ktorý sľubuje po 10 dňoch používania vybielenie zubov o 7 odtieňov.





 O tomto produkte som sa prvý krát dozvedela od jednej našej tuzemskej celebrity, a povedala som si, že keď to ''tak pekne'' odporúča svojím fanúšikom, tak to asi musí fungovať.



Áno. Celebritný marketing zasa zafungoval, a tak som si výrobok kúpila. :-/


Cena je 19,99 € a produkt je dostupný v DM-ke. ''Stačí'' ak ho budete používať aspoň 1-2 x denne po dobu 20 minút. Pre niekoho veľa, pre niekoho málo.
Mne by nevadilo používať ho aj 5x denne, pokiaľ by...Nebudem však predbiehať.

V balení, ( ktoré pôsobí dojmom, že tento prípravok by mohol naozaj fungovať ) sa nachádza plastová vanička, ktorá obsahuje zubnú pastu, bieliaci gél, 2 tvarovateľné zubné násadky v plastovom odkladacom puzdre, letáčik s info, a akýsi vzorkovník belosti. Produkt sa ako obvykle neodporúča použíivať v prípade citlivých zubov či krvácajúcich ďasien, tehotenstva, pri dojčení, v nižšom veku ako 14 rokov a pri alergii na niektorú z látok.



Postup spočíva v tom, že si v prvom rade vytvarujete násadky podľa svojich vlastných zubov a to tým, že ich na pár sekúnd ponoríte do horúcej resp. vriacej vody, počkáte kým sa jemne ''scvrknú'', vložíte do úst a formujete satím, hryzením a rôznymi vtipnými pohybmi čeľuste. Pri možnom, a dosť pravdepodobnom nepodarku je možné postup opakovať ( vraj ) ešte 2 krát, následne sa aplikátor na zuby znehodnotí. Pri mojej šikovnosti to však šlo aj 5 krát :-D Proces potom zopakujete aj na spodnom zuboradí, a odstávajúce časti odstrihnete tak, aby sa Vám gél nedostával na ďasná.


Dostávame sa k samotnému použitiu. Pribalenou pastou si umyjete zuby od prípadných nečistôt, aplikujete gél do zubných nosičov a aplikujete na zuby. Pretekajúci gél na ďasná sa odporúča utrieť papierovým obrúskom. Ak by ste počas aplikácie cítili nepríjemne pálenie a podobne, nemali by ste produkt používať pre nadmernú citlivosť..A teraz čakáte...čakáte...čakáte 20 minút, a po uplynutí doby aplikátory vyberiete, opláchnete, a taktiež si vypláchnete ústa. 

A výsledok ? Samozrejme, že po prvom, druhom, ba ani treťom použití som nečakala žiaden zázrak, ani žiaden Holywoodsky úsmev.




Napokon, tento výrobok sľubuje viditeľné výsledky už ( alebo až ) po piatich dňoch, čo predstavuje 10 aplikácií, čo v prepočte značí 200 minút slintania a čakania. Napriek tomu som aspoň v nejaké to zlepšenie dúfala. A ako inak, márne. Priznám sa, že síce ešte neprešlo 10 dní počas ktorých by som výrobok mala používať, prešiel zhruba týždeň. Nevidím však žiadnu zmenu, a ani žiadny náznak citlivosti. A žiadnu zmenu už ani neočakávam. Prípravok síce obsahuje peroxid, nie je tam ale uvedené percentuálne množstvo, takže podiel peroxidu je pravdepodobne veľmi malý.

Záver : Možno je to individuálne a možno práve ja som človek, ktorému tento produkt výrazne nepomohol. Aby som neklamala, zmenu som videla maximálne o jeden odtieň. Taktiež to trochu odstránilo zažltnutie po častom pití kávy. Rozdiel však nebol extrémne radikálny. Neprikladám ani žiadnu fotografiu pred a po, pretože to vôbec nebolo vidieť. Všimla som si, že zopár ľudí bolo s produktom spokojných, ja bohužiaľ veľmi nie. Zrejme je to naozaj individuálne, takže najlepšie je to skúsiť na vlastnej koži, v tomto prípade na zuboch. :-) Ja si za tých 20 € radšej kúpim kávu a fľašu dobrého červeného vína. ;-) 


P.S.1 Používala som už aj produkt podobného typu s názvom Biela perla. Cena bola nižšia, cca 14 €, výsledok bohužiaľ taktiež žiaden. Neodporúčam.

P.S.2 Chystám sa ešte skúsiť pásiky Crest 3D. Máte s nimi skúsenosti, prípadne s inými výrobkami na bielenie zubov? 

4 komentáre:

  1. :D mne to tiež nič neurobilo poriadne

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No veru, je to lacný šmejd. Pásiky Crest ti pomôžu, tie sú overené, na heureke majú stovky recenzií a nikto tam nebol nespokojný.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pásiky Crest som vyskášala aj ja, ale že by som videla nejaký rozdiel pred a po, nemôžem povedať. Keď už chcete mať belšie zúbky, treba sa zveriť do rúk odborníkov a vtedy ten efekt stojí za to, aj keď finančne je to niekde inde. Takže toto je moja skúsenoť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neverim tomuto prispevku :) Je to nejaky konkurent pasikov Crest :) Pretoze pasiky Crest NEMAJU NESPOKOJNYCH uzivatelov, staci si pozriet recenzie skutocnych zakaznikov a nie takychto trapnych anonymnych zufalcov ;)

      http://obchody.heureka.sk/bieliace-pasiky-com/recenze/

      Odstrániť